درپی کشته شدن سرکرده گروهک تروریستی جیش الظلم، دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از درگیری به وجود آمده در منطقه ایالت بلوچستان بین نیرو‌های پاکستانی با عمر شاهوزهی سرکرده گروهک تروریستی جیش العدل که به دلیل فعالیت‌های غیر انسانی و جنایتکارانه به گروه جیش الظلم شناخته می‌شوند، شاهوزهی و دو پسرش به هلاکت رسیدند. گفتنی است؛ تاکنون بارها در کشور فعالیت‌های انتحاری و تروریستی توسط این گروهک رخ داده و تعداد زیادی از پاسداران و مرزبانان کشور در این حوادث به شهادت رسیده اند.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود نسبت به این موضوع واکنش معناداری را نشان داد؛ شمخانی در توئیت خود عنوان کرد که مدافعان جمهوری اسلامی دیر یا زود بدخواهان و متجاوزان به حقوق ملت ایران را به سزای اعمال خود می‌رسانند و تاریخ به خوبی گواهی بر صحت این موضوع است.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط شمخانی را مشاهده می‌کنید:

" پناهگاه امن و غیرقابل نفوذی برای جنایتکاران و بدخواهان ملت ایران وجود ندارد. دست توانمند مدافعان امنیت جمهوری اسلامی ایران گلوی هر متجاوز و جنایت پیشه‌ای را دیر یا زود خواهد فشرد. تاریخ دور و نزدیک شاهد صادقی بر این مدعاست. انتقام سخت "

توئیت شمخانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار