بابایی مطرح کرد؛

جزئیات ساز و کار فرآیند فرزندخواندگی در تعطیلی دو هفته‌ای

مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور گفت: سرعت فرآیند فرزندخواندگی مانند سایر فعالیت‌ها در کشور به طبع کاهش پیدا می‌کند.

سعید بابایی مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرایند فرزند خواندگی در تعطیلی دو هفته تهران و در روز‌های کرونایی، اظهار کرد: در این دوهفته سرعت فرآیند فرزندخواندگی مانند سایر فعالیت‌ها در کشور به طبع کاهش پیدا می‌کند.

مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه فرایند فرزندخواندگی روند خود را طی می‌کند، افزود: این اقدام با سرعت کمتر طی می‌شود و زمانی که مراجع قانونی مانند؛ پزشکی قانونی، پلیس +۱۰ و... با ظرفیت کمتر فعال باشند و یا مراکز مشاوره و روانشناسی تعطیل باشند به طبع فرآیند فرزندخواندگی هم کندتر انجام می‌شود.

بابایی با بیان اینکه کارشناسان سازمان بهزیستی با همان یک سوم ظرفیت اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا حضور دارند و کار‌ها دنبال می‌شود، ادامه داد: سایر همکاران و کارشناسان به صورت دورکار آنچه که باید در فرایند فرزند خواندگی انجام شود را دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه جلسات کمیسیون‌های بررسی فرزندخواندگی برگزار می‌شود، ادامه داد: کندی و کاهش سرعت در روند کار فقط معطوف به سازمان بهزیستی نیست تمامی سازمان‌ها به دلیل شیوع کرونا و کاهش نیروهایشان فعالیتشان سرعت کمتری دارند.

مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی نیز جدا از این موضوع نیست و فرایند فرزندخواندگی نیز متاثر از وضعیت فعلی کند‌تر می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
فرزند خواندگي بايد بكلي جم بشه چون فردا كه بچه ميفهمه پدرش درمياد و اعصاب و روانش به هم ميريزه
فقط مردم اجازه داشته باشن هر هفته يه بچه متفاوت رو نيگر دارن
البته بچه هاي معلول و ناتوان ذهني قضيه اش فرق ميكنه و ميتونن اونا رو تا ابد نيگر دارن و ارث هم بهشون بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
دولت بايد فورا فرزند خواندگي رو ممنوع كنه چون در آينده پدر والدين و بچه درمياد
آخرین اخبار