ملکی درباره‌ی حادثه‌ی رانندگی در جاده ورامین که منجر به فوت یک نفر شد، توضیحاتی داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۰:۰۵ دقیقه صبح امروز یک مورد تصادف در جاده‌ی ورامین به سمت تهران، بعد از پل فیروز آباد به سامانه‌ی ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد که مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک نفر سرنشین به هنگام حرکت به شدت با عقب یک دستگاه کامیون که در کنار جاده متوقف بوده است برخورد می‌کند.

ملکی اظهار کرد: و زمانی که نیرو‌ها به محل رسیدند راننده که فردی حدودا ۳۰ ساله داخل خودرو محبوس شده بود. نیرو‌ها عملیات را آغاز کردند و این فرد را خارج کردند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که این فرد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: محل حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و فرد را تحویل عوامل پزشکی قانونی و انتظامی دادند.

وی افزود:در ساعت ۱۰:۴۶ دقیقه عملیات به پایان رسید. تقاضا میکنم از رانندگان محترم اگر قصد دارند خودروهایشان را جایی پارک کنند حتما مطمن باشند که آنجا جای مناسبی برای پارک خودرو است.

وی خاطر نشان کرد: از پارکینگ‌هایی که در جاده درست شده استفاده کنند و رانندگان دیگر هم هر زمان که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند؛ از رانندگی پرهیز کنند.


بیشتر بخوانید

تخریب دیواره محل گودبرداری شده در خیابان جشنواره/ مصدومیت ۳ تن در حادثه

آتش سوزی گسترده در بلوار کرمان خودرو/ فوت یک نفر در این حادثه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار