بیش از ۱۲۰نیروی خدماتی پیمانی در بخش‌های اداری شهرداری فردیس مشغول به‌کار شده ‌بودند که این موضوع مورد پیگیری مسئولان بازرسی البرز قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بیش از ۱۲۰نیروی پیمانی که باید در پاکبانی فضای سبز، پسماند و بخش‌های نظافتی شهرداری فردیس فعالیت می‌کردند به طرز عجیبی در بخش‌های اداری مشغول به کار شده بودند که برای بسیاری جای سوال دارد. پس از سر و صدایی که این موضوع به راه انداخت سازمان بازرسی استان البرز به موضوع ورود کرد و با ارسال نامه ای خواستار تعیین تکلیف این نیروها شد.

حشمت عزیزی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در این باره گفت: از آنجا که بسیاری از این نیروها نمی‌خواستند در بخش‌های خدماتی کار کنند، کار را رها کردند.

او با بیان اینکه برای اشتغال افراد باقی مانده ای که راغب به همکاری در بخش های دیگر بودند، تلاش هایی نیز صورت گرفت،افزود: درخصوص به‌کارگیری ۱۷ نفر از افراد باقی مانده از نیروی پیمانی در بخش سدمعبر مصوبه‌ای از سوی شورا به فرمانداری ارسال و توسط هیئت تطبیق فرمانداری فردیس رد شد.

عزیزی گفت: مجددا لایحه جدیدی قرار است در شورا تصویب شود تا تکلیف افراد یادشده مشخص شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آشنا
۰۸:۲۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
این امر چندین سال است در شهرداری آذرشهر اجرا میشود وکارمندان رسمی کنار گذاشته شده وکارگرانی که از وابستگان شوراها هستند در بخش های اداری مشغول بکار شده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
مسخره بازی شده .
تو بیمارستان امام رضا مشهد برادرم بستری بود .
برای تعویض پانسمان چند نفر آمدند و بسیار ناشیانه و با عفونت تمام پانسمانش را تعویض کردند و کلی خندیدند و رفتند .
بعدا فهمیدم که اینها خدماتی هایی هستند که لباس کمک بهیار پوشیده اند و ما فکر می کردیم اینها کار بلد هستند .

علوم پزشکی مشهد خیلی وقته از این کارها می کند .
حتی بازرسی علوم پزشکی مشهد رفتم ولی بنده را انداختند بیرون .

شما اینجوری فکر کنید که افرادی که از کوچه و خیابان بدون هیچ آموزش و آزمونی و فقط با پارتی به طور شرکتی و نیروی حجمی و فله ای ، وارد علوم پزشکی مشهد شده اند ، یکدفعه از خدماتی که تی به زمین می کشیدند ، به پرستار و کمک پرستار تغییر موضع می دهند .
چه می کند علوم پزشکی مشهد ؟؟؟؟