فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ازدستگیری باند حرفه‌ای کیف قاپی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : در پی وقوع چندین فقره کیف قاپی در سطح شهر کرمانشاه، دستگیری سارقین در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا مأموران کلانتری ۲۲ کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی گسترده موفق به شناسایی و دستگیری یکی از سارقین در حین کیف قاپی در یکی از محلات سطح شهر شدند.

دلیری افزود: فرد دستگیر شده در بازجوئی‌های فنی پلیس دو نفر همدست خود را نیز معرفی که طی یک عملیات غفلگیرانه و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاه خود دستگیر و به کلانتری دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: افراد دستگیر شده در ادامه بازجوئی‌ها به ۱۴ فقره کیف قاپی اعتراف که تمامی مال باختگان نیز شناسایی و در اجرای دستور مقام قضایی، سارقان روانه زندان مرکزی کرمانشاه گردیدند

دستگیری عاملین شرارت‌های سریالی

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری عاملین شرارت‌های سریالی در شهرک قدس تهران توسط پلیس شهرستان هرسین خبر داد.

علی عزیزیان افزود: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شرارت، درگیری و قدرت نمایی با اسلحه توسط ۲ شرور در شهرک قدس تهران و فرار آنان به شهرستان هرسین تیمی از پلیس امنیت عمومی این فرماندهی دستگیری این افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: تیم ویژه پلیس امنیت عمومی پس از تحقیقات گسترده پلیسی با انجام یک سری کار اطلاعاتی مخفیگاه متهین را شناسایی و روز گذشته در یک اقدام ضربتی آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم، امنیت تلاش خواهد کرد و اجازه نخواهد داد مجرمان با اقدامات غیر قانونی، موجبات برهم زدن نظم عمومی شوند و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا اقدامات قانونی صورت پذیرد .

ممنوعیت تجمع خانواده های مشمولان نظام وظیفه

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت:خانواده مشمولان نظام وظیفه که تاریخ اعزام آن‌ها اول آذر ماه است از تجمع در محل اعزام مشمولان خودداری کنند.

علی اشرف نجفی با اشاره به اینکه اعزام مشمولانی که در تاریخ اول و سوم آذر اعلام شده بود، روز شنبه اول آذر انجام می‌شود، افزود: مشمولان قبل از اعزام نسبت به تست سلامت کرونا اقدام کرده و برگه پزشکی تأیید سلامت را همراه داشته باشند.

او افزود: مشمولانی که مرکز آموزشی آن‌ها در خارج از استان تعیین شده با هزینه نظام وظیفه و همراهی مأموران به مراکز آموزشی اعزام می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: مشمولانی که در سال ۹۸ موفق به اخذ دیپلم شده‌اند و باید تا ۳۱ شهریور سال جاری به خدمت اعزام می‌شدند، اما از اول مهر وارد دانشگاه شده‌اند، الزامی است با در دست داشتن استعلام حضور در دانشگاه به پلیس +۱۰ مراجعه و برگه تاییدیه دانشگاه خود را ثبت کنند.

نجفی ادامه داد: کلیه دانشجویان ورودی نیمه دوم سال (بهمن ماه) که برگه اعزام به خدمت به تاریخ اول یا سوم آذر سال جاری در دست دارند با ارائه نتیجه پذیرفته شدن در دانشگاه می‌توانند تا مورخه سوم اسفند اعزام خود را تمدید کنند.

او شرایط تمدید زمان اعزام به خدمت را اعلام کرد و گفت: این شرایط شامل کسانی می‌شود که قبل از ۲۰ سالگی دیپلم گرفته‌اند، غیبت نداشته و در دوره کارشناسی قبول شوند.

نجفی افزود: از خانواده‌های عزیز مشمولان خواستاریم به جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روز اعزام درب حوزه نظام وظیفه تجمع نکنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از مشمولان و خانواده‌های آن‌ها خواست، جهت هرگونه راهنمایی با شماره تماس ۰۹۶۴۸۰ در وقت اداری و سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ ارتباط برقرار نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.