از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۲۱ هزار و ۵۴۱ نفر در استان کرمانشاه برای وام ازدواج ثبت نام کرده اند که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار نفر موفق به دریافت وام شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسین زاده معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه وام پرداختی معادل ۶۵ درصد ثبت نام کنندگان است، گفت : هم اکنون ۷ هزار و ۵۳۰ نفر در صف انتظار دریافت وام هستند.

او گفت : تا پایان سال تمام کسانی که برای دریافت وام ازدواج ثبت نام کرده اند تسهیلات خود را دریافت می‌کنند.

او افزود: برای هر یک از زوجین یک کارمند یا بازاری معتبر به عنوان ضامن تعیین شده است که متاسفانه جوانان روستایی و حاشیه نشین در این زمینه دچار مشکل هستند.

حسین زاده با بیان اینکه استان کرمانشاه در سال ۹۸ جزء ۶ استان برتر در زمینه پرداخت وام ازدواج قرار گرفته است، گفت: پارسال ۲۶ هزار فقره وام به ارزش ۸۱۸ میلیارد تومان پرداخت کردیم.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان به ارایه خدمات مشاوره به زوج‌های جوان هم اشاره کرد و افزود: تا سال ۹۷ تنها ۲ مرکز مشاوره در استان فعالیت داشت که هم اکنون ۶ مرکز دیگر راه اندازی شده و به زودی یک مرکز دیگر نیز در شهر گیلانغرب اغاز به کار خواهد کرد.

او از تلاش برای راه اندازی مرکز مشاوره ازدواج در همه‌ی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: هدف ما از راه اندازی این مراکز این است تا با مشاوره‌های درست، ازدواج‌هایی موفق رقم بخورد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.