مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از تعطیلی تمام فعالیت‌های ورزشی در همه شهرستان‌های استان از شنبه (اول آذر) به مدت دو هفته خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به تعطیلی ۸ ماهه برخی فعالیت‌های ورزشی در استان، گفت : طی این مدت رشته‌های ورزشی پربرخورد همچون کشتی، کاراته، تکواندو، ووشو، رشته‌های رزمی و استخر‌ها هیچ فعالیتی نداشتند و تنها به رشته‌های انفرادی کم برخورد و باشگاه‌های بدنسازی مجوز فعالیت دادیم.

او گفت : از حدود هفته پیش هم که شاهد اوج گیری دوباره شیوع بیماری کرونا در استان بودیم، دستور ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های بدنسازی و تعطیلی مجموعه‌های ورزشی صادر شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان به تشدید وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور طی روز‌های اخیر هم اشاره کرد و افزود: باتوجه به این مسئله، ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تمهیداتی را در نظر گرفته که در بخش ورزش نیز تعطیلی دو هفته‌ای تمام فعالیت‌های ورزشی را خواهیم داشت.

او افزود: براین اساس، از روز شنبه (اول آذر) تمام فعالیت‌های ورزشی حتی رشته‌های انفرادی در همه شهرستان‌های استان به مدت دوهفته تعطیل می‌شود و هیچکدام از مجموعه‌های ورزشی و باشگاه‌های خصوصی هم دراین مدت حق فعالیت نخواهند داشت.

رحیمی با هشدار به باشگاه‌های متخلف ورزشی در کرمانشاه، ادامه داد: برای جلوگیری از فعالیت باشگاه‌های متخلف در این مدت تیم‌های بازرسی ویژه‌ای باحضور نماینده دادستان از باشگاه‌های ورزشی بازدید خواهند کرد و درصورتی که باشگاهی فعالیت داشته باشد، پلمب خواهد شد.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون با بیش از ۳۵۰ باشگاه متخلف در کرمانشاه که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده و یا اقدام به بازگشایی باشگاه خلاف دستورالعمل ابلاغی کرده بودند، برخورد کرده‌ایم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.