نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس گفت: هنرستان شهدای وزارت امور خارجه فردا با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به صورت ویدئو کنفرانس در سوسنگرد افتتاح می‌شود.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: هنرستان شهدای وزارت امور خارجه به مساحت ۶ هزار متر مربع در شهر سوسنگرد از توابع دشت آزادگان ساعت ۱۱ فردا، چهارشنبه ۲۸ آبان ماه با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به صورت ویدئو کنفرانس در این شهرستان انجام می‌شود.

او افزود: ساختمان آموزشی این هنرستان با مساحت یک هزار و ۶۱۰ مترمربع شامل؛ ۶ کلاس درس و یک سایت کامپیوتر با ۳۰ دستگاه رایانه، نمازخانه و سالن امتحانات با تجهیزات کامل آموزشی و اداری در اختیار دانش آموزان قرار می‌گرد.

ساعدی بیان داشت: همچنین هنرستان شهدای وزارت امور خارجه دارای یک کارگاه برای فراگیری ۳ رشته تحصیلی شامل؛ جوشکاری صنعتی مجهز به انواع دستگاه‌های جوشکاری تخصصی، ساخت صنایع فلزی مجهز به انواع دستگاه‌های برش، پانچ و ... و همچنین تعمیر لوازم خانگی مجهز به تجهیزات موردنیاز است.

نماینده مردم شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتبار این پروژه از سوی خیرین و کارکنان وزارت امورخارجه و اعتبارات ملی و مشارکتی تامین شده و ۱۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز آن هزینه شده، اظهار کرد: کارگاه سبک یا سالن چندمنظوره به مساحت ۳۰۰ مترمربع، زمین چمن مصنوعی به مساحت ۳۵۰ مترمربع، از دیگر ویژگی‌های این هنرستان به شمار می‌رود، ضمن اینکه محوطه سازی آن ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع، طول دیوارکشی ۳۲۰ مترمربع است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.