رجبی در خصوص حاشیه‌های انتخاب داور بازی فولاد مقابل استقلال تهران صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید رضا رجبی مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تغییر داور بازی این تیم مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد: در شرایطی که تنها یک هفته از آغاز بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آغاز شده است به نظر می‌رسد برخی اعتراض‌ها که از فضای مجازی کلید خورده است قصد فشار بر فدراسیون فوتبال و کمیته داوران برای تغییر داور دیدار این هفته تیممان برابر استقلال تهران را دارد، بدعتی که اگر با موافقت فدراسیون فوتبال همراه شود می‌تواند تبعات جبران ناپذیری را برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

او گفت: ما در فصل گذشته از اشتباه غیر عمد زاهدی فر ۳ امتیاز را به راحتی در دیدار با ذوب آهن از دست دادیم، ولی هیچ وقت به خودمان اجازه ندادیم تا به کمیته داوران بگوییم او را داور بازی ما نگذارد، زاهدی فر از داوران خوب فوتبال کشورمان است و امیدوارم بهترین قضوت خود را در روز جمعه داشته باشد.
رجبی افزود: ما در باشگاه فولاد خوزستان خود را ملزم به اجرای قواعد حرفه‌ای فوتبال می‌دانیم، و هرگونه تغییر داور بازی روز جمعه را آن هم با فشار یک تیم را شائبه برانگیز می‌دانیم. اطمینان داریم مسئولین فدراسیون فوتبال زیر بار این بدعت نمی‌روند چرا که آن را سنگ بنای بی قانونی‌ها و فشار‌های غیر منصفانه آتی بر قشر بی ادعای داوران می‌دانیم. امیدواریم با ورود لیگ برتر فوتبال ایران به سن بیست سالگی بازیکنان، مربیان و حتی هواداران تیم‌ها نیز رفتار حرفه‌ای تری از خود به نمایش بگذارند.

مربی فولاد خوزستان گفت: محمود فکری چند روز پس از مرگ‌تلخ داور جوان استوری می‌گذارد که داوران قشری ضعیف هستند که حقشان به موقع پرداخت نمی‌شود و پس از آن باشگاه شان اینگونه اعتراض می‌کند و امروز نیز پس از انتشار نامه می‌گویند که در جریان نامه باشگاهشان نبوده است. همین جا به او می‌گویم که دوست عزیز دوران این کار‌ها تمام شده است و بهتر است تمرکزتان را روی مسائل فنی بگذارید، نه این صحبت‌هایی که تکراری شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار