رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه برای طرح تامین کالاهای اساسی را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران گفت: دیوان محاسبات درآمدهای پیشنهادی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس را برای تامین کالاهای اساسی را کارشناسی، واقعی و قابل تحقق تشخیص داد و این درآمد ها پیشنهادی را تایید کرد.

وی افزود: طرح تامین کالاهای اساسی که توسط کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس طراحی وارائه شده و به تصویب مجلس رسیده است، برای بررسی به شورای نگهبان، ارسال شده بود.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه ومحاسبات مجلس اظهار کرد: ایراد شورای نگهبان براین طرح، عدم تامین منابع آن بود، که کمیسیون با جلسات متعدد کارشناسی با حضور نماینده شورای نگهبان منابع را به صورت مشخص، تعیین کرد.

وی افزود: دیوان محاسبات کشور نیز منابع تعیین شده پیشنهادی را، کارشناسی، واقعی و دست یافتنی تشخیص داد و برآن مهر تایید زده است.

حاجی بابایی گفت، براین اساس کمیسیون برنامه و بودجه ومحاسبات مجلس، ایرادات شورای نگهبان را بررسی واصلاحات لازم و مورد نیاز در آن صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: شورای محترم نگهبان با امعان نظر و دقت طرح مورد نظر را بررسی و تایید کنید.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس، هدف اساسی این طرح را کمک به بهبود معیشت، اقشار مختلف جامعه که تحت فشارهای اقتصادی ومعیشتی‌هستند برشمرد وگفت: امیدواریم دولت با هماهنگی مجلس و اجرای این طرح بتواند گامهای موثر جهت کاهش بار اقتصادی و فشار معیشتی از دوش اقشار مختلف مردم بردارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۹
منبعی جدید از رانت نشود.یا دستمایهای برای دلالها .اقا اینا خوبه اما اصل جمع کردن بساط سوداگریه.برای درک حجم مشکل مگاهی به تعداد بنگاههای معاملاتی داسته باشید.اینهمه تعلل برا چیه؟!!!؟یه مالیات بر عایدی واجرای سریع و دقیق ان.همه میدونن،اقلا بگید مشکل چیه؟
آخرین اخبار