امروز فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در نوار مرزی استان کرمانشاه از توان رزمی یگان‌های تابعه مستقر بازدید به عمل آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امروز امیرکیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد کرمانشاه شد و با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار و در خصوص وضعیت برخی پروژه‌های بازسازی دستگاه‌های اجرایی در مناطق زلزله زده بحث و گفتگو کرد.

در ادامه این سفر فرماندهی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران به نوار مرزی کرمانشاه رفت و در بازدید از این نوار مرزی که با دیالی عراق همسایه است، توان رزمی یگان‌های تابعه قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجامورد بازبنی قرار داد

امیر حیدری در حاشیه این بازدیدگفت: همانگونه که فرماندهی معظم کل قوا کرمانشاه را سینه ستبر ایران اسلامی نامیدند بر کسی پوشیده نیست که غیور مردان این آب و خاک با اهدای خون خود در سیانت از سرزمینمان کوشا بوده اند

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: نوار مرزی غرب کشور علی الخصوص مرز کرمانشاه در ژئوپلیتیک منطقه بسیار تاثیر گذار است و بحمدالله دلاورمردان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حراست از این منطقه کارنامه قابل قبولی دارند.

او در پایان تاکید کرد: ما در عمل ثابت کرده ایم تروریست‌ها و تکفیری‌ها را در همسایگی خود نیز نمی‌پذیریم.

او گفت: اولین و مهمترین اصول ولایتمداری است که تمام برنامه ها در نزاجا در راستای منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) انجام می شود .

فرمانده نیروی زمینی ارتش، اصل عدالت محوری و شایسته سالاری را از اصول دیگر این نیرو دانست و افزود: تمام انتصاب‌ها و ملاک ارزیابی ما برای فرماندهان، عمل به این سه اصل و اجرای طرح های  ۲۸ گانه لبیک است و ما در طرح های لبیک از زمان تولد یک  فرزند تا ازدواج  او برنامه‌ریزی و طرح ریزی کرده ایم.

او بیان  کرد: مأموریت ما امنیتی، دفاعی است و قسمت پررنگ تر ماموریت  بحث امنیتی است، یعنی امنیت کشور را در مقابل دشمن  و اشرار  تأمین کنیم، ماموریت ما بسیار مقدس است چرا که دشمن امنیت، اقتصاد و فرهنگ  را نشانه گرفته است ، باید در مقابل این تهدیدات بایستیم و پاسخگو باشیم.

 سرتیپ حیدری در ادامه  به حفظ، مراقبت شبانه روزی و تأمین امنیت مرزها اشاره و بیان کرد: اولویت مهم ما حفظ، مراقبت شبانه روزی و تأمین امنیت مرزهاست و ما مراقبت از مرز را در قالب طرح های ۱۲ گانه  برای فرماندهان و تمامی کارکنان ترسیم کرده ایم، همه ما موظف هستیم در چارچوب آیین نامه مراقبت از مرزها گام برداریم.

او تاکید کرد: تا زمانی که نیروهای مسلح در مرزها استقرار دارند مردم در امنیت کامل بسر خواهند برد .



انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.