استاندار البرز گفت: پس از ۲۲ سال تا یک ماه آینده، راه هشتگرد-طالقان به بهره برداری خواهد رسید.

آرزوی ۲۲ ساله مردم طالقان محقق می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از روند تکمیل طرح راه هشتگرد-طالقان گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در یک سال اخیر روند تکمیل راه حیاتی و مهم هشتگرد-طالقان با سرعت دنبال شد.

شهبازی با بیان این که نظارت مستمر بر روند طرح ها، محرک مهمی در ارتقا سرعت، دقت و ایمنی امور است، افزود: جای دارد که این خبر مسرت بخش را به مردم و به ویژه اهالی طالقان اعلام کنم که این مسیر به زودی زیر بار ترافیک می‌رود.

استاندار البرز گفت: رعایت حداکثر ایمنی و جدیت در تکمیل مراحل ایمن سازی جاده بسیار مورد تاکید است و تنها با اطیمنان خاطر از تحقق این مهم، جاده به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: بر این اساس مدیرکل راه و شهرسازی استان ماموریت ویژه‌ای برای نظارت بر روند تکمیل و ایمن سازی جاده دارد.

استاندار البرز گفت: از مسیر بازدید شد و تمامی موارد طی گزارشی از پیمانکار مورد بررسی قرار گرفت و البته راهداری کشور مسئولیت خطیری در اتخاذ تدابیر لازم جهت حفظ، نگهداری و ایجاد راهدارخانه دراین مسیر دارد.

شهبازی با تاکید بر این که سلامت و ایمنی مردم از اهم امور است، افزود: امیددارم که طی تعامل کارفرما و پیمانکار طرح و مشروط به مساعد بودن شرایط آب و هوای منطقه و تکمیل ایمنی لازم، ظرف یک ماه آینده پس از ۲۲ سال انتظار مردم، شاهد بهره برداری از این راه حیاتی باشیم.

استاندار البرز همچنین در بازدید از مسیر طرح ، بر ضرورت تعیین تکلیف ساخت و ساز‌های غیرمجاز و اتخاذ تدابیر فوری جهت تخریب تعدی به منابع ملی و طبیعی و تغییر غیرمجاز کاربری‌های زراعی و باغی به مسکونی تاکید کرد و مسئولان مربوطه را مکلف کرد که پس از اجرای این مهم، گزارش جامعی از روند کار، ارائه دهند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.