سردار یاری از توقیف محموله ۸ میلیاردی خبر داد و گفت: ۳۴۸ دستگاه انواع لوازم خانگی برقی و ۱۰۰ کیسه کود شیمیائی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در شهرستان هلیلان کشف شد.

سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مد ظله عالی) و طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا، ماموران انتظامی پاسگاه پل سیمره، شهرستان هلیلان، ۵ دستگاه خودرو سواری، ۴ دستگاه وانت و یکدستگاه ایسوزو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۳۴۸ دستگاه انواع لوازم خانگی برقی شامل آبمیوه گیری، همزن، خرد کن، یخچال، کولر گازی، لباسشویی، ۱۰۰ کیسه کود شیمیائی و ۱۲ جین لباس تاناکورای قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: در این راستا ۱۰ متهم دستگیر و در جهت مطالبه به حق مردم و سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ۱۰ دستگاه خودرو در این راستا روانه پارکینگ شدند، عنوان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این محموله قاچاق را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سردار یاری یادآور شد: یکی از راهبرد‌های عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی خود، مبارزه با قاچاق کالا است و می‌طلبد شهروندان در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور بیش از پیش، پلیس را در برخورد با این پدیده شوم با گزارش به موقع اخبار همراهی کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.