رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید، گفت: جشنواره تذهیب و گل و مرغ در اقلید برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فاطمه سادات رسولی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید، گفت: از ده بخش جشنواره استانی دهه هنر فارس، دبیرخانه بخش تذهیب و گل و مرغ این جشنواره به اقلید تعلق گرفته است.

او، با اشاره به اینکه موضوع این جشنواره آزاد است، بیان کرد: هنرمندان می توانند در هر یک از رشته‌های هنری با سه اثر شرکت کنند.

رسولی، تصریح کرد: استفاده از طلای اصل، رنگ های طبیعی، کاغذ دست‌ساز یا الیاف طبیعی در ارائه آثار همه بخش‌ها امتیاز دارد و هنرمندان باید برای شرکت در بخش مثنی سازی از آثار فاخر مکاتب هنری و دوره‌های تاریخی با اولویت دوره های تیموری و صفوی استفاده کرده و مشخصات و تصویر اصل اثر را ارائه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی اقلید، ادامه داد: با توجه به اینکه این برنامه به‌ صورت مجازی برگزار می‌شود، هنرمندان می توانند از آثار خود عکس با کیفیت تهیه و در قالب jpg  و با حجم حداکثر ۲ مگابایت ارسال کرده و یا برای اطلاعات تکمیلی، به پایگاه اطلاع‌ رسانی جشنواره به نشانی www.injo.ir  مراجعه کنند.

او، افزود: هنرمندان برای شرکت در این جشنواره تا پنجم دی‌ماه امسال مهلت دارند در سایت ثبت ‌نام و آثار خود را بارگذاری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقلید، اضافه کرد: جشنواره فرهنگی هنری دهه هنر فارس در۱۰ بخش باعناوین تذهیب و گل و مرغ (اقلید)، فیلمنامه کوتاه (کازرون)، عکس (مرودشت)، بازیگری تک بازیگر (اوز)، داستان نویسی و داستانک (لارستان)، خوشنویسی (ارسنجان)، نقاشی (کازرون)، شعر (جهرم)، گرافیک (داراب) و  نمایشنامه‌نویسی (شیراز) است، که هر بخش به دبیری یک شهرستان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.