فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری اراذل و اوباش در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ سید محسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: به منظور برقراری امنیت اجتماعی طرح برخورد با اراذل و اوباش و دستگیری محکومان متواری در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از محکومان تحت تعقیب مرجع قضائی و اراذل و اوباش شدند.

سرهنگ جعفری از کشف مقادیر قابل توجهی سلاح سرد، اموال سرقتی و مواد مخدر از متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با بیان این که آرامش و امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، افزود: تمامی رفتار مجرمان و متخلفان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه تحت نظارت چشمان تیزبین نیرو‌های انتظامی و امنیتی این شهرستان قرار دارد و پلیس از حداکثر توان قانونی خود برای برخورد با اراذل و اوباش و کسانی که آرامش مردم را به خطر می‌اندازند استفاده خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اطلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را بر هم می‌زنند، بلافاصله موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار