مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی از آغاز ثبت نام سی و دومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید خبر داد.

اشرفی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه‌ های کاری و واحد‌ های نمونه در سه مرحله مقدماتی، استانی و کشوری و در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی برگزار می‌شود.

او افزود: کارگران، گروه‌ های کار و واحد‌ های نمونه خراسان جنوبی می‌توانند جهت شرکت در جشنواره تا تاریخ  ۱۴ آذر ۱۳۹۹ به سامانه جشنواره‌های امتنان به آدرس اینترنتی https://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

اشرفی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، بیان کرد: انگیزه بخشی، اعتمادآفرینی و ترویج حاکمیت، روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیاز‌ها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش در روند توسعه جامعه از جمله اهداف برگزاری جشنواره امتنان از کارگران در استان است.


بیشتر بخوانید


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه جشنواره امتنان با حضور کارگران در بخش‌ های صنعت، خدمات، کشاورزی برگزار می‌شود تصریح کرد: ارائه شیوه‌ های نوین در کار شامل بهبود مصرف انرژی و تولید، کاهش ضایعات و زمان تولید، افزایش بهره وری، اختراع و ابتکار شامل ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید، راه اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فناوری، افزایش بهره وری و کیفیت نسبت به نمونه‌ های داخلی و خارجی از جمله شاخص‌ های کارگران، گروه‌ های کار و واحد‌ های نمونه است که در جشنواره مد نظر قرار می‌ گیرد.

او ادامه داد: همه ساله در هفته کارگر، جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، با عنوان انتخاب کارگران، گروه‌های کار و واحد‌ های نمونه، به صورت استانی و کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار