آبرسانی به ۶روستای دیهوک که قرار بود تا پایان سال گذشته به اتمام برسد تاکنون تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، آبرسانی به ۶روستای دیهوک موضوعی است که در مردادماه پیگیری شد و اکنون پروژه متوقف شده و هیچ اقدامی‌برای آن نمی شود.

روستا‌هایی که قرار بود تا پایان ۹۸ آب امیدبخش روستا‌های آنان باشد ، امسال هنوز با گذشت ۸ ماه از ابتدای سال ، آبرسانی به روستا‌ها همچنان در پیچ و خم است.

مردم می گویند : آب با تانکر می آورند که یک بار شور و  یک بار شیرین است ، کاری انجام نمی دهند ، چطور در روستا پای کشاورزی و دام بمانیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی خرداد ماه در برنامه‌های رادیویی قول دادند این پروژه ۱۰۰ درصد تا پایان ۹۹ به افتتاح می رسد که درحال حاضر از نیمه ۹۸ تاکنون پروزه متوقف است

برای اجرای این طرح تاکنون ۳ کیلومتر لوله گذاری شده و ۱۰ کیلومتر دیگر باقی مانده است.

حال باید دید ۱۵۰ خانوار از اهالی روستا‌های قنبراباد دیهوک ذبیه عباس اباد چکاب و قوامیه همچنان چشم انتظار شعارهای عملی نشده  مسئولان باشند یا برای رفع این مشکل همتی خواهد شد.


بیشتر بخوانید


امامی مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت : پروژه آبرسانی دیهوک از سال ۹۸ شروع شده و پیشرفت فیزیکی مناسبی داشته است، ولی بعلت کمبوداعتبار پروژه متوقف شد.

او افزود : هفته گذشته از پروژه بازدید داشتیم و تلاش داریم متناسب با تخصیص اعتبارات در ابتدا به روستای قنبرآباد آبرسانی کنیم.

امامی گفت : با توجه به محدودیت‌های اعتباری در این پروژه ، امیدواریم بتوانیم بخش‌هایی از پروژه را امسال تمام کنیم و مردم بتواند از آب شرب و بهداشتی سالم استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.