نماینده شازند گفت: قانون تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده حتماً بخش عمده مشکلات فعالان اقتصادی را حل می‌کند.

تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده عمده مشکلات فعالان اقتصادی را حل می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود احمدی بیغش، نماینده شازند در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی گزارش اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده - مصوب ۱۳۸۷- با اصلاحات بعدی آن، به عنوان موافق گفت:  قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اولین بار در سال ۸۷ در کشور ایران تصویب شد، در حالیکه شاهدیم در بسیاری از کشورهای دنیا این موضوع قدمت زیادی دارد.

او ادامه داد: به دلیل اشکالات متعدد اجرایی و نقص محتوایی قانون، دولت لایحه اصلاح آورد و باید با یک رأی مناسب این لایحه را مصوب کنیم.

احمدی بیغش اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی و شخص آقای پورابراهیمی، رئیس کمیسیون در دوره قبل و این دوره امور کارشناسی مناسبی را در این حوزه انجام دادند و خوشبختانه در حال نهایی شدن برای رفع ایراد شورای نگهبان است.

نماینده شازند خطاب به نمایندگان تصریح کرد: قانون مالیات بر ارزش افزوده در مهرماه امسال تمام شده و هنوز اصلاحیه شورای نگهبان نهایی نشده است، در نتیجه به این پیشنهاد کمیسیون اقتصادی رأی مثبت دهید.

او تأکید کرد: مطمئنم پس از تمدید امروز با رأی نمایندگان و تایید شورای نگهبان، قانون حتماً بخش عمده مشکلات فعالان اقتصادی را حل می‌کند و ما نباید خود را بیش از این درگیر مسائل حاشیه‌ای کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار