مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز از کلنگ زنی پروژه بوستان حضرت شمس الشموس (ع) در زمینه توزیع عادلانه خدمات در مناطق کم برخوردار خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: کلنگ زنی پروژه بوستان محله‌ای حضرت شمس الشموس (ع) در محله کم برخوردار کوی طاهر با مشارکت شهرداری و گروه جهادی راسخون در زمینی به مساحت یک هزار ۲۶۰ متر مربع با حضور نماینده ولی فقیه، سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان و سرهنگ باقری جانشین سپاه حضرت ولیعصر (عج) کلنگ زنی شد.

او بیان داشت: امیدواریم اجرای طرح خدمات محله‌ای منجر به افزایش رضایت شهروندان ساکن در محدوده شهرداری منطقه ۸، می‌شود و شناخت هر چه بیشتر مسئولان اجرایی با مشکلات روزمره اهالی محلات و تسریع در جهت رفع آنها از وظایف بنیادی شهرداری است و استمرار بازدید‌ها بسیار حائز اهمیت است.

خدامرادی افزود: افزایش سرانه فضای سبز یکی از اهداف اصلی منطقه بویژه در مناطق کم برخوردار است؛ که چشم انداز منطقه ۸، با هدف توانمند سازی بیش از پیش محلات کم برخوردار و بهره مندی این مناطق از خدمات شهرداری و همسان سازی این عرصه است و برهمین اساس یکی دیگر از پروژه‌های منطقه در این محله کلید میخورد و پیش بینی می‌شود ظرف ۳ ماه آینده به بهره برداری برسد.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز ادامه داد: شهرداری آمادگی این را دارد که مصالح احداثی این پارک را در اختیار گروه جهادی راسخون قرار دارد و تاکنون دو سوم از این مصالح و هزینه‌ها را در اختیار گروه جهادی قرار گرفته و ان شاءالله تا تکمیل اتمام این پروژه را به بهره برداری رساند.

این مقام مسئول گفت: با توجه به اینکه کوی طاهر موقعیت جغرافیایی آن در دامنه کوه قرار دارد یک برنامه تقویت سیل بند داریم که شهرداری در نظر دارد این سیل بند جهت جلوگیری از ورود رسوبات به سمت شهرک کوی طاهر جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: کلنگ زنی ، خدمات شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار