برنامه‌های هفته بسیج شهرستان زرندیه با استفاده حد اکثری از فضای مجازی اجرا می‌شود.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در اغلب این برنامه‌ها سعی شده از فضای مجازی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

سرهنگ روح افزا افزود: هفته مبارک بسیج هفته‌ای که متعلق به مردان و زنان با ایمان است که با ایمان خودشان حماسه‌های بزرگی رو رقم زدند و در هفته به همت بسیجیان عزیز شهرستان زرندیه ۵۰ عنوان برنامه در عرصه‌های مختلف خواهیم داشت.

او اضافه کرد: در این هفته طرح‌های محرومیت‌زدایی، طرح‌های مهندسی و پایگاه مقاومت بسیج افتتاح و سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه، اهدای جهیزیه، برنامه‌های فرهنگی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه  بیان کرد: تیم‌های تذکر لسانی، تیم‌های کنترل قیمت با هماهنگی ادارات و مجموعه‌های مرتبط را با استفاده از ظرفیت عظیم بسیج خواهیم داشت و شاخص‌ترین برنامه ما در این هفته تجلیل از مقام با عظمت بسیج و بسیجیان بزرگوار در نقطه نقطه شهرستان خواهد بود.

از ۳۰ آبان ماه تا ۶ آذر ماه هفته بسیج نامگذاری شده و برنامه‌های و فعالیت‌های گرامیداشت بسیج در عناوین مختلف در این هفته اجرا می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.