شیوع ویروس کرونا و تاثیر مخرب آن بر اقتصاد آمریکا سبب شده است هزاران نفر از مردم این کشور در صف‌های طولانی دریافت غذای رایگان حضور یابند که این مسئله نگرانی کارشناسان را برانگیخته است.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی سی ان ان در گزارشی از حضور هزاران خودرو در صف دریافت غذای رایگان از یک مرکز توزیع کمک‌های غذایی در شهر دالاس آمریکا خبر داد.

بر اساس این گزارش،  «اندرو یانگ» مفسر سیاسی، در این باره گفت: امروز شاهد صف طولانی خودرو‌ها برای دریافت کمک‌های غذایی از بانک مواد غذایی در شهر دالاس در ایالت تگزاس بودیم. مردم ساعت‌های طولانی منتظر دریافت غذا بودند. هزاران خودرو توقف کرده بودند تا مالکانشان بتوانند غذای رایگان دریافت کنند، زیرا آن‌ها با مشکل مواجه هستند. میلیون‌ها آمریکایی از نظر مالی دچار مشکل شده اند و ما هنوز شاهد تصویب بسته کمک‌های مالی نیستیم. چرا اینگونه است؟ چرا دموکرات‌ها و جمهوری خواهان نمی‌توانند بر سر این موضوع با هم توافق کنند؟ ما باید به مردم کمک کنیم. ما باید بسته کمک‌ها را تصویب کنیم.

او ادامه داد: اکنون می‌دانیم که تصویب این لایحه دشوار شده است، زیرا برخی از اعضای کنگره در تلاش برای رتق و فتق امور خودشان هستند. آن‌ها طی چند روز یا چند هفته آتی قرار است سمت‌های خود را ترک کنند، اما این مسائل نباید سبب ایجاد مانع بر سر راه کنگره شود، زیرا مسائل پیش روی ما کاملاً مشخص هستند. آن‌ها بیش از چهار ماه است که در حال مذاکره بر سر این بسته پیشنهادی هستند. چاک شومر گفت: لطفاً این لایحه را تصویب کنید، اما دونالد ترامپ در توئیتر چیز دیگری می‌نویسد. در این مقطع، هنوز هم شاهد تصویب این لایحه و حل مناقشات بین نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا نیستیم. مؤلفه‌ها به خوبی تعریف شده اند. آن‌ها چند ماه است که در حال مذاکره بر سر این موضوع هستند.

آمریکا همچنان در میان کشورهای آلوده به ویروس کرونا از نظر تعداد ابتلا و قربانی در صدر قرار داد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
تو آمريكا غذاي مفتي ميدن ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
نذریه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۱۴ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
غذای رایگان ؟؟ //فکنم انتخابات مجلسشون داره شروع میشه
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۲۶ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
غدای رایگان ؟؟ // ببخشید اگه یکی بخواد بره امریکا از کدوم طرف باید بره؟؟ ؟
آخرین اخبار