آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) برای رسیدن به سیمای بصری زیبا و فاخر در ورودی این حرم شریف، مسابقه طراحی المان و زیباسازی دیواره، برگزار می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام گفت: طراحان می‌توانند تا ۳۰ آذر با مراجعه به نشانی eform.shahecheragh.ir/eleman توضیحات، جزئیات اجرایی و فایل المان طراحی شده خود را ارسال کنند.

او افزود: معماران، هنرمندان حقیقی و حقوقی علاقه مند می‌توانند سوالات و پیشنهادات خود را به نشانی پست الکترونیکی omran@shahecheragh.ir ارسال و یا در ساعات اداری با دبیرخانه فراخوان به شماره ۰۷۱۳۲۲۳۲۱۲۴ تماس حاصل کنند.

صحرائیان تصریح کرد: این طرح با هدف اعتلای سیمای بصری و زیباسازی ورودی حرم مطهر در محل «باب الرضا (ع)»، المان و نمادی در شأن و مرتبط با فضای این بارگاه منور و منطبق با معماری اصیل ایرانی-اسلامی و اقلیم منطقه به همراه طرح دیواره موجود آن طراحی و با همکاری شهرداری شیراز اجرا می‌شود.

معاون توسعه و عمران آستان مقدس حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام گفت: طراحان توجه داشته باشند معماری بافت پیرامونی، اقلیم، ماهیت حرمین شرفین و ماندگاری و استحکام المان باید مورد نظر قرار گرفته و هر فرد تنها می‌تواند یک طرح ارسال کند.

صحرائیان افزود: در انتخاب طرح، هزینه و سهولت اجرا، امتیاز محسوب می‌شود و طرح‌ها توسط هیات داوران مجرب و صاحب نام داوری می‌شود و حقوق مادی و معنوی طرح برای طراح محفوظ است.

او گفت: به سه طرح برگزیده در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان فارس و تولیت آستان مقدس، هدایای نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار