مهم‌ترین حوادث ۲۶ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۶ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

احتکار بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای اساسی در آباده

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف احتکار مقادیر زیادی کالای اساسی به ارزش ۱۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال در شهرستان آباده خبر داد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس درباره احتکار کالا در آباده اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان آباده از خبری مبنی بر احتکار کالا‌های اساسی در ۲ انبار مطلع و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

او ادامه داد: در بازرسی از این ۲ انبار، ۱۶ تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع برنج، ۲۶ تن و ۳۴۰ کیلوگرم انواع قند، شکر و نبات و یک تن و ۱۴۸ کیلوگرم چای کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص ۲ متهم دستگیر و انبار‌ها نیز پلمب شدند، افزود: ارزش کالا‌های احتکار شده مکشوفه طبق نظر کارشناسان مربوطه، ۱۰ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سردار ملک زاده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فوت کارگر هنگام کار با دستگاه خرمن‌کوب

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از فوت مرد کارگر هنگام کار با دستگاه خرمن‌کوب در شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس درباره فوت کارگر هنگام کار با دستگاه خرمن‌کوب، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت فردی حین کار با دستگاه خرمن‌کوب در یکی از روستا‌های شهرستان مرودشت، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۲۵ ساله هنگام کار با دستگاه خرمن‌کوب دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شد، هشدار داد: شهروندان در حین کار اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

توقیف کامیون حامل ۳۶ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فارس

یک دستگاه تریلر حامل ۳۶ هزار و ۹۸۰ لیتر گازوئیل قاچاق با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، توقیف شد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از تردد یک دستگاه تریلر حامل سوخت قاچاق در محور شیراز- صفاشهر مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع اعزام شدند.

او افزود: با تلاش مأموران انتظامی، خودرو مورد نظر توقیف و در بررسی‌های لازم مشخص شد حامل ۳۶ هزار و ۹۸۰ لیتر گازوئیل قاچاق می‌باشد.

سردار یوسف ملک زاده با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، گفت: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

مرگ راننده کامیون بر اثر گازگرفتگی در شیراز

معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: گاز گرفتگی موجب مرگ راننده یک دستگاه کامیون در بلوار ولایت شهرستان شیراز شد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی پلیس فارس درباره مرگ راننده کامیون بر اثر گازگرفتگی در شیراز، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر گازگرفتگی در خودرو، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند راننده کامیون برای گرم کردن خود، در داخل خودرو یک عدد پیک‌نیک را روشن کرده که بر اثر آن دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، هشدار داد: رانندگان وسیله نقلیه به هیچ وجه از روشن کردن پیک نیک و هر نوع وسیله گرمایشی غیر استاندارد برای گرم کردن خودرو استفاده نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

کشف ماهی با طعم تریاک در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از کشف ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در پاسارگاد که در زیر بار ماهی جاسازی شده بود، خبر داد.

سرهنگ مصطفی توکلی فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد درباره کشف ماهی در پاسارگاد، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری در محور سعادت شهر- آباده به یک دستگاه خودرو وانت پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۷۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار ماهی جاساز شده بود، کشف و در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص تهیه و توزیع و یا خرید و فروش مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.