با تلاش نیرو‌های شبکه بهداشت و درمان مازندران ۵۰ هزار مورد مشکوک به کرونا در ۸ ماه گذشته ردیابی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حاشیه جلسه ستاد استانی کرونا با بیان اینکه بیش از یک هزار خانه بهداشت و ۵۰۰ مرکز بهداشت با شرح خدمات متعدد در شرایط کرونا فعال هستند، گفت: با تلاش نیرو‌های شبکه بهداشت و درمان مازندران ۵۰ هزار مورد مشکوک به کرونا در ۸ ماه گذشته در استان  ردیابی شد.

او با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی و شیوه نامه‌های بهداشتی در نانوایی ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و پیشخوان‌های دولت رعایت نمی‌شود، افزود: در صورت بی توجهی ناظران بهداشتی مجبور به پلمب واحد‌ها خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دکتر موسوی با اشاره به اینکه هر گونه تجمعات زمینه شیوع بیماری را افزایش می‌دهد، از مردم خواست استفاده از ماسک، فاصله فیزیکی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ردیابی هر گونه تماس با افراد مشکوک به کرونا به مدت ۱۴ روز نیز در مازندران انجام شد و با حضور مستمر سپاه و بسیج بصورت محله محور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
50 هزار شما یه سری به بازار روز بهشهر بزن خودش فروشنده ها بزرگترین ناقل هستند نه بهداشت نه هیچکس نیست تذکر وجریمه ای باشه