رییس اورژانس عدالتیان مشهد گفت: در ایام موج سوم بحران کرونا روزانه ۱۵۰ نفر به این مرکز مراجعه و ۵۰ بیمار نیز بستری می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید زمانی‌مقدم رییس اورژانس عدالتیان مجتمع آموزشی پژوهشی درمانی امام رضا(ع) گفت: در ایام موج سوم بحران کرونا روزانه ۱۵۰ ورودی و ۵۰ بستری در اورژانس عدالتیان داریم، البته با کمک معاونت بهداشت بسیاری از بیماران در مراکز بهداشتی ویژه کرونا ویزیت می شوند تا شاهد ازدحام در این اورژانس نباشیم.

او افزود: در موج سوم بیماری کرونا تمامی بیمارستان‌ها فعال شده اند اما بازهم بالاترین آمار بستری در بیمارستان امام رضا (ع) است، ولی خوشبختانه در دادن خدمات مشکلی نداریم و امیدواریم که موج سوم هرچه سریع‌تر با همکاری مردم پایان یابد و به موج چهارم در فصل زمستان و روز‌های سرد سال متصل نشود.
 

بیشتر بخوانید


رییس اورژانس عدالتیان ادامه داد: مردم تا حد امکان در خانه بمانند و با توجه سرما و بسته بودن در و پنجره و تهویه نامناسب فضای کوچک در این فضا‌ها حضور نیابند.
 
زمانی مقدم بیان کرد: از مردم می‌خواهیم با همکاری شایسته خود با کادر درمان ضمن جلوگیری از افزایش آمار بیماران کرونایی، اجازه خدمت‌رسانی مطلوب و شایسته به بیماران غیرکرونایی را بدهند.

انتهای پیام//ف.ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.