کدخدا گفت: عبور از موج سوم ویروس کرونا تنها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی امکان‌پذیر است بنابراین مردم این شهرستان باید توجه ویژه‌ای به این موارد داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سلیم کدخدا فرماندار راسک اظهارداشت: نشست ستاد مدیریت و مقابله با کرونا در راسک در طول ماه‌های گذشته مرتب برگزار شده و هم‌اینک نیز به استناد ارزیابی و اعلام وضعیت نارنجی برای منطقه پس از تبادل نظر و بررسی آماری شهرستان از حیث وقوع میزان ابتلای قطعی افراد به نسبت تست گیری‌های انجام شده در فاصله زمانی ۲ ماهه اخیر بصورت ویژه برگزار و تصمیات بسیار خوبی در این زمینه گرفته شده است.

اوافزود: فعالیت آموزش حضوری در تمامی مدارس شهرستان سرباز در همه مقاطع از روز شنبه اول آذر به مدت ۲ هفته تعطیل و تنها بصورت مجازی کلاس‌ها برگزار خواهد شد.

فرماندار راسک با بیان اینکه به تمامی ائمه جمعه و جماعات و مدیران حوزه‌های علمیه شهرستان مراتب رعایت جدی شیوه نامه های بهداشتی از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی در هنگام اقامه نماز‌های یومیه و جمعه باید ابلاغ شود، گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌ها از سطح بازار و فعالیت اصناف توسط تیم گشت و کنترل ستاد مدیریت و مقابله با بحران کرونا شهرستان با هدف حصول اطمینان از رعایت دقیق محدودیت زمانی تعیین شده توسط واحد‌های صنفی تا اطلاع بعدی بصورت مستمر برنامه‌ریزی و انجام شود.

او ادامه داد: محوریت ومسئولیت تصمیم‌گیری در جریان گشت‌ها با نماینده شبکه بهداشت و درمان خواهد بود و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و وابسته به دولت از روز شنبه اول آذر با ظرفیت ۵۰ درصد کارکنان به ارائه خدمات می‌پردازند.

کدخدا از مسئولان خواست تا از پذیرش جمعی و بدون ماسک ارباب رجوع در محیط‌های اداری خودداری کنند و در صورت مشاهده و احراز تخلف مسئولیت نقض شیوه نامه های بهداشتی برعهده رییس هر دستگاه خواهد بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار