حوادث امروز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۹۹ را در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارق سابقه دار با ۲۲ فقره کشف در مسجدسلیمان

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و مامورات تجسس کلانتری ۱۱، با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی او را طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۲۲ فقره انواع سرقت از قبیل؛ سرقت منزل، محتویات داخل خودرو، سرقت معابر، اماکن خصوصی و موتورسیکلت در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری ۳ سارق مغازه‌ها در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: در پی کسب گزارش دستبرد سارقان به یکی از کارگاه‌های خیاطی و تولیدات البسه در این شهرستان، بلافاصله تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام شدند و ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل و بررسی تخصصی شواهد، ۳ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه سارقان، ۲ دستگاه چرخ خیاطی صنعتی، انواع پارچه، البسه و نخ خیاطی به همراه ابزار و کارگاه خیاطی به ارزش بالغ بر یک میلیارد ریال کشف شد، افزود: سارقان در بازجویی‌های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کردند و در این رابطه پرونده مقدماتی تشکیل شد و متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری ۲۳ متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف ارتقای امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح این شهرستان و جاده‌های مواصلاتی با مشارکت پلیس‌های تخصصی این شهرستان اجرایی شد و ۵۱ فقره انواع سرقت و همچنین ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

او با بیان اینکه در این زمینه ۲۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شدند، اظهار کرد: در زمان اجرای طرح تعداد ۴ واحد صنفی متخلف پلمب و تعداد ۵۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شدند، همچنین ۷ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و مقادیری اموال مسروقه شامل ۳ دستگاه موتور سیکلت، سیم برق و اقلام خرد سرقتی کشف شد.

سرهنگ پاپی در پایان با اشاره به اینکه ارتقای امنیت جامعه و رضایتمندی مردم از اهداف اصلی پلیس است، بیان داشت: این طرح‌ها به صورت مداوم با اقتدار از سوی پلیس این شهرستان اجرا خواهد شد و از شهروندان خواهشمندیم هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت در شهرستان را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.