دوشنبه‌های دیجیتالی سازمان تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ به منظور کاهش مراجعات حضوری همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بیوس مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : در قالب طرح ۳۰۷۰ قرار است به منظور کاهش سالانه ۷۰ میلیون تردد به سازمان تأمین اجتماعی۳۰ خدمت حضوری با تعداد مراجعه بالا به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام شود.

او با بیان اینکه پرداخت هدیه ازدواج به بیمه شدگان اصلی و بررسی کفالت فرزندان اناث به عنوان اولین سرویس غیر حضوری در این طرح راه اندازی شده است، گفت : بر این اساس، شناسایی بیمه‌شدگان حائز شرایط دریافت هدیه ازدواج که دارای شماره حساب و شماره تلفن همراه معتبر در سیستم هستند، در پایان هرماه به صورت هوشمند و بدون نیاز به مراجعه بیمه‌شده به واحد اجرایی صورت می‌پذیرد و مراتب نیز از طریق پیامک به بیمه‌شده اعلام می‌شود.

او افزود: علاوه بر شیوه فوق، امکان ثبت اطلاعات مربوط به ازدواج توسط بیمه‌شده از طریق سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی اینترنتی eservices.tamin.ir فراهم است.

بیوس افزود: پیش بینی می‌شود در طرح بررسی کفالت اناث نیز ۱۵ هزار نفر مستمری بگیر از این خدمات غیر حضوری بهره‌مند شوند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان ۲۴۶ هزار نفر بیمه شده اصلی داریم، ادامه داد: در مجموع ۷۵۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که ۴۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهد و نسبت به میانگین کشوری ده درصد پایین‌تر است.

بیوس با اشاره به اینکه در استان کرمانشاه ۵۱هزار و ۵۰۰ نفر مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: تامین اجتماعی استان کرمانشاه ماهانه ۱۵۵ میلیارد تومان به بیمه شدگان هزینه پرداخت می‌کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.