انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه موفق به اخذ رتبه برتر در کل کشور شد.

افشین نادی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی گفت: خبر مسرت‌بخش و خوشحال کننده برای مردم نجیب و شریف شهرستان زرندیه این است که انجمن کتابخانه عمومی این شهرستان عنوان رتبه برتر کشوری انتخاب شد.

نادی افزود: در مراسم بزرگداشت کتاب و کتابخوانی که ۲۴ آبانماه از سوی نهاد کتابخانه عمومی کشور در تهران برگزار شد انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه به عنوان رتبه برتر شناخته شد و از سلیمانی فرماندار بعنوان مسئول انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان قدردانی شد.

او اضافه کرد: امیدواریم با تلاش و کوشش همکاران در این حوزه همچنین فرماندار محترم و اعضای انجمن کتابخانه شهرستان‌های قدم‌های بسیار مفید و خوبی را در این حوزه برداریم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زرندیه  بیان کرد: از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی ۵ نشست کتابخوان، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان، نشست ادبی با حضور نویسندگان و شاعران بومی شهرستان، مسابقه کتاب‌خوانی و معرفی کتاب من و دیدار با مقام معظم رهبری، معرفی کتابداران و کتاب‌های مختلف هستند که در فضای مجازی و از طریق صفحه اینستاگرام کتابخانه عمومی شهرستان برگزار خواهد شد.

تعداد ۶ باب کتابخانه در شهرستان وجود دارد که از این تعداد۴ باب کتابخانه شهری و ۲ باب کتابخانه روستایی می‌باشد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.