کارشناس هواشناسی گفت:از چهارشنبه تا آخر هفته برای سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه از امشب با ورود سامانه بارشی به کشور درغرب خلیج فارس، جنوب خوزستان و ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد، بارش پراکنده و وزش باد شدید خواهیم داشت افزود: فردا در استان‌های اردبیل، غرب گیلان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، کردستان بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در استان‌های خوزستان، بوشهر، غرب فارس، ارتفاعات کرمانشاه، ایلام، چهارمحال بختیاری و کرمان بارش باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی اظهار کرد: در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف انتظار می رود.

ضیائیان تاکید کرد: روز سه شنبه در استان‌های ساحلی خزر بارش باران و وزش باد و در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: روز چهارشنبه در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور و روز پنجشنبه در سواحل غربی خزر، آذربایجان شرقی، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال بختیاری و شمال خوزستان بارش باران پیش بینی می‌شود.

ضیائیان تاکید کرد: روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه در نیمه شمالی کشور کاهش دما رخ خواهد داد که بیشترین کاهش دما در شمال شرق و شرق به میزان ۶ تا ۱۰ درجه است.

او درباره وضعیت آب وهوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی است و بیشترین دمای هوا  به ۱۵ درجه و کمترین آن  به ۵ درجه می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار