میره ای گفت:با بهره‌مندی از دستگاه‌های پوز اندرویدی،صندوق‌های صدقات خانگی در قم به‌صورت الکترونیکی تخلیه می‌شوند.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محمدرضا میره ای، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم با اشاره به شرایط اقتصادی و اجتماعی کشور و تداوم شیوع بیماری کرونا گفت: پرداخت صدقات به صورت الکترونیکی یکی از روش های موثر جلوگیری از حذف پول فیزیکی و در نتیجه سدی در برابر شیوع و گسترش این بیماری است.
 
او با بیان این که ویروس کرونا تأثیر مستقیم بر کسب و کار مردم دارد، افزود: امیدواریم کمک های مردم در مدت زمان باقیمانده تا پایان سال بیش از گذشته ادامه یابد.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قم بهره گیری از دستگاه های پوز (کارت خوان)اندرویدی در تخلیه صندوق های صدقات خانگی را یکی از اقدامات این معاونت برشمرد و تصریح کرد: این دستگاه ها در هفته های گذشته آزمایش شده اند و تلاش می کنیم با مشارکت و همکاری مشترکین، صندوق های صدقات خانگی، تا پایان آبان ماه با استفاده از این سامانه تخلیه شوند.
 
او افزایش اعتماد و اطمینان مشترکان و نیکوکاران به این نهاد را مزیت اصلی این دستگاه ها عنوان کرد و گفت: کاهش زمان تخلیه، اصلاح و بروزرسانی اطلاعات مشترکان، کاهش هزینه های اجرایی، جلوگیری از انتشار و شیوع بیماری کرونا، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از ویژگی های دیگر این دستگاه های پوز اندرویدی است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار