مسئول نظارت بر اجرای شیوه های بهداشتی در اصناف و رسته های شغلی یزد گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون هزار و ۵۰۴ واحد متخلف در استان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، وحید جعفری مدیر گروه سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در جمع اصحاب رسانه استان، گفت: از ابتدای مهرماه و با تشدید نظارت از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع غذا، از ۳۱ هزار و ۱۲۵ واحد بازرسی به عمل آمده است. 

او افزود: از این تعداد بازرسی انجام شده، برای ۷ هزار و ۱۱ واحد متخلف اخطار کتبی صادر و ۴۵۶ واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند.

جعفری ادامه داد: همچنین هزار و ۵۰۴ واحد متخلف به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی پلمب شدند.

مدیر گروه سلامت و محیط کار یزد با اشاره به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در استان، افزود: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ۴۶ درصد در اوایل مهرماه به ۷۳ درصد رسیده است.

مسئول نظارت بر اجرای نکات بهداشتی در اصناف و رسته های شغلی تأکید کرد: از ۷۳ هزار واحد صنعتی فعال در استان یزد، ۵۴ هزار از این واحد‌ها در سامانه salamat.gov.ir ثیت نام کردند.

جعفری خاطرنشان کرد: برای کنترل بیماری کرونا در استان، هم استانی‌ها حتی الامکان از منزل خارج نشوند، دفعات خروج از منزل را کاهش دهند و در صورت حضور در اجتماعات، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.