مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۵ آبان ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

داروهای دپو شده در یک منزل مسکونی در زاهدان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان گفت: انواع داروی دپو شده در یک منزل مسکونی زاهدان از سوی پاسداران گمنام امام زمان (عج) کشف شد.

حیدر میرزایی  اظهار داشت: طی اخبار دریافتی مبنی بر دپو دارو در یک باب منزل، رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی زاهدان، بازرسان معاونت غذا و دارو به‌ همراه پاسداران گمنام امام زمان( عج )به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

او افزود: پس از انجام هماهنگی‌های قضایی در بازرسی بعمل آمده از داخل منزل مقدار چشمگیری انواع داروی غیرمجاز که به‌صورت ماهرانه به قصد قاچاق به خارج از کشور بسته‌بندی شده بود کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: انواع این داروها شامل مسکن، خشک‌کننده سرما خوردگی و آموکسی سیلین بوده که ارزش ریالی این اقلام هنوز مشخص نشده است.

اوتصریح کرد: داروهای کشف شده به معاونت غذا و دارو تحویل داده و متخلف به همراه پرونده برای بازجویی و سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی زاهدان معرفی شد.

کشف ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۲۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد.

سردار"احمد طاهری  گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با قاطعیت و جدیت تمام، در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی، و دیگر رده هاتی عملیاتی، با انهدام ۵ باند سازمان یافته قاچاق، شناسایی و تخریب ۲ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۵ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۸ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی در شهرستان‌های "ایرانشهر"، "سراوان"، "زاهدان" و "دلگان" در مجموع ۲۲۰ هزار و ۸۳۸ لیتر سوخت قاچاق را شامل ۱۱۲ هزار ۲۸۶ لیتر گازوئیل، ۸۴ هزار و ۶۴۰ لیتر بنزین، ۲۲ هزار لیتر قیر و یک هزار و ۹۱۲ لیتر سایر مشتقات نفتی کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف ۲۳ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۳۱ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او با تأکید به برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی، بیان داشت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار