حوادث مهم خبری گلستان را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،سرهنگ الیاس تازیکه فرمانده انتظامی علی آبادکتول  گفت: براساس اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرویی در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی، هویت ضارب را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه اختلافات شخصی بوده است.
 

 

دستگیری عامل قطع تلفن هزار مشترک در آزادشهر

 
 
سرهنگ سعید دادگر فرمانده انتظامی گلستان گفت: بدنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت کابل‌های مخابراتی در یکی از مناطق آزادشهر، بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل اعزام شدند.

او گفت: با حضور پلیس در محل مشخص شد سارق، فیبر نوری آن منطقه را به سرقت برده که بدنبال آن تلفن و اینترنت حدود هزار نفر از مشترکان قطع شده است.

سرهنگ دادگر افزود: با توجه به اهمیت موضوع، اقدامات میدانی و تحقیقات تخصصی ماموران آغاز و سرانجام با اشراف اطلاعاتی پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی سارق دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: متهم در مقر انتظامی به سرقت فیبر نوری اقرار و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان پای کار بوده و قاطعانه با مجرمان برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.