نماینده تاکستان گفت: از دولت می‌خواهیم با توجه به همکاری مجلس برای رفع گرانی، تورم، بی ثباتی بازار ارز و ممانعت از افزایش قیمت کالا‌ها چاره اندیشی کند.

تورم کمر مردم را شکسته است/ دولت چاره‌اندیشی کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ آبان) در تذکر شفاهی به دولت گفت: از دولت می‌خواهیم با توجه به همکاری و هماهنگی مجلس برای رفع گرانی، تورم، بی‌ثباتی بازار ارز و ممانعت از افزایش قیمت کالا‌ها که کمر مردم را شکسته است، چاره اندیشی کند.

وی افزود: مجلس حاضر است در این شرایط سخت همکاری همه جانبه‌ای با دولت داشته باشد، ضمن اینکه تیم اقتصادی دولت باید فعال بوده و در این زمینه برنامه داشته باشد.

رحمانی تصریح کرد: بی‌ثباتی بازار ارز کمر تولیدکنندگان را شکسته است و آنها نمی‌توانند برنامه‌ریزی داشته باشند که این امر می‌طلبد مسئولان ذی‌ربط برای ایجاد ثبات اقتصادی در کشور برنامه‌ریزی کنند، ضمن آنکه پیگیری حل مشکلات مردم به آمدن و رفتن یک رئیس جمهور آمریکا ارتباطی ندارد.

رحمانی گفت: بیش از ۳۰ هزار هکتار باغ انگور در استان قزوین وجود دارد و تولیدات کشمش روی دست تولیدکنندگان مانده است و به دنبال آن ۱۵۰ هزار شغل و خانوار در شرف فلج شدن هستند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس بیان کرد: دولت باید برای فعالسازی صندوق توسعه کشمش وارد عمل شود و این در حالی است که ۴۲ درصد این بخش سهم دولت بوده و از سال ۹۸ باید ۲۴ میلیارد در آن واریز می‌کردند که محقق نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
ممنون از توجهتون ولی این صحبتها برای مردم اجاره خانه، ارزاق، پرداخت قسط و سایر مشکلات نمی شود چرا ما همیشه گرانی کشورهی دیگر را می بینیم و ثبات اقتصادی آنها را نمی بینیم چرا در مرزها قاچاق سوخت می شود چون مردم کار ندارند، هویت ندارند و گرسنه اند در اطراف نگاه کنیم کشورهای هستند که مثلا یک نوشابه در آن کشورها از سال 1356 تا به حال هما قیمت مانده است در کشور ما چه می گذرد با این همه ثروت و امکانات مگر کشورهای دیگر جنگ نکردند مگر در تحریم نبودند پس این مشکل به داخل کشور و سوء مدیریت بر می گردد.
Iran (Islamic Republic of)
خلیل
۰۸:۳۵ ۲۶ آبان ۱۳۹۹
میگن رییس یه تیمارستان به اتفاق یه عده داشت از تیمارستان بازدید میکرد .دید یکی از بیماران از تیر بالا رفت و وقتی به بالای تیر رسید یه کاغذ اون بالا چسپوند
به یکی از همراهان گفت که اون کاغذ رو براش بیاره ، وقتی کاغذ رو براش اوردند دید روش نوشته آخر تیر!!!!
حالا شده حکایت نمایندگان ما
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۲۷ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
دولت و چاره‌اندیشی کند بسیار دور از ذهن است!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
گفتا ( خطاب به دولت) ما را به خیر تو امید نیست، شر مرسان. الان حکایت انتظار مردم از دولت است. هر روز از یه گوشه ای شاهکارهای دولتمردان خدوم آشکار میشه. تازه در دوره دولت بعدی بسیاری از ابعاد خدمات گسترده ایشان کشف خواهد شد. صبر کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
این دنبال چی میگرده مگه ما دولتم داریم من که ندیدم فقط یکی هست چند وقت یه بار میاد خبر خوش میده بعدش تو کشور سونامی میاد...
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۵۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۹
يعني الآن اگر رفيقای شما رییس جمهور بودن غوغا میکردن ؟؟؟دلار از سه هزار تومن تکون نمیخورد تورم صفر درصد بود ؟؟؟ انشالله این بار یکی از شما رییس جمهور بشه ببینیم تعریف کنیم و به اشتباهات خودمون پی ببریم .
آخرین اخبار