رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از سه میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان برای روکش آسفالت محور‌های ارتباطی این شهرستان هزینه شده است.

بیش از سه میلیارد تومان برای روکش آسفالت محور‌های ملایر هزینه شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان: سیداسماعیل صفوی‌زاده، رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان داشت: از این مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش آسفالت محور همدان- ملایر و اراک هزینه شد.

صفوی زاده روکش آسفالت محور ملایر- اراک را یکی از مطالبات مهم مردم عنوان و بیان کرد: امسال در ۲ مرحله اعتباری حدود ۸۱۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش آسفالت محور ملایر- اراک هزینه شد.

او ادامه داد: طی یک مرحله نیز ۵۳۰ میلیون تومان اعتبار برای روکش محور ملایر- اراک اختصاص یافت که لکه‌گیری و روکش مسیر رفت و برگشت این مسیر به طول ۴۰ کیلومتر به طور کامل در دست اقدام است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایرگفت: از مبلغ یاد شده ۲۶۰ میلیون تومان برای لکه‌گیری و روکش محور ملایر- بروجرد، ملایر- نهاوند و راه‌های روستایی هزینه شد.

صفوی زاده هزینه‌کرد ۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای احداث رمپ مجتمع رفاهی گرین آورزمان، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای احداث رمپ مجتمع خدمات رفاهی رومیه در اسلامشهر آق‌گل و ۶۰ میلیون تومان برای روکش آسفالت باند کندرو حاجی‌آباد را از دیگر اقدامات طی سال‌جاری برشمرد.

او ادامه داد: برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهرستان نیز اقدامات خوبی صورت گرفت که در این زمینه امسال ۲۳۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: در این راستا نقاط حادثه‌خیز در پیچ سردخانه، پیچ مهرآباد، کرکان، سالوک و گردنه زاغه اصلاح شدند.

صفوی زاده گفت: امسال ۲ هزار تن آسفالت برای لکه‌گیری، آسفالت و رگلاژ به صورت امانی توسط نیرو‌های راهداری این شهرستان استفاده شد.

این مسئول با اشاره به خسارت پل‌ها و ابنیه فنی بر اثر سیلاب فروردین سال گذشته افزود: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون حدود یک میلیارد و ۱۲۶ میلیون تومان اعتبار در حوزه مرمت ابنیه فنی و پل‌های این شهرستان هزینه شد.

انتهای پیام/د

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.