فرماندار دالاهو گفت : با بانیان تجمع در مراسم تشییع و ختم و همچنین عروسی، برخورد قانونی خواهد شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عزیزی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دالاهو آخرین وضعیت شهرستان را ارائه کرد و گفت : تا کنون بیش از ۱۶۰۰ نفر به مرکز ۱۶ ساعته مبارزه با کرونای شهرستان مراجعه و ۱۵۴ نفر در بیمارستان بستری شده اند.

او وضعیت شهرستان دالاهو را قرمز اعلام کرد و خواهان همکاری آحاد مردم ودستگاه‌های ذی ربط با حوزه‌ی بهداشت و درمان شد.

کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو گفت : در هنگامه‌ای که جمهوری اسلامی ایران در محاصره شدید و همه جانبه اقتصادی آمریکا و هم پیمانانش قرار دارد، فداکاری مجموعه بهداشت و درمان ارزشمند، ماندگار و شایسته صمیمانه‌ترین سپاس ها است.

او گفت : بازگشت به وضعیت عادی و پرهیز از گرفتار شدن در باتلاق دردناک بیماری کرونا، اهتمام و جدیت همه ما در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طلب می‌کند.

کرمی افزود : برای اینکه بازار و محل کسب و کارمردم و ادارات به تعطیلی کشانده نشوند، باید تجمعات در مراسم شادی و عزا تعطیل گردند. این هم به همراهی توام با احساس مسئولیت آحاد مردم بستگی دارد.

او افزود : به صراحت اعلام می‌کنم هرکسی بانی دعوت و تجمع و برپایی مراسم تشییع و تدفین و همچنین عروسی شود، براساس قانون تحت پیگرد قرار خواهد گرفت. بهداشت و درمان مکلف به شکایت است و در این راه از حمایت قاطع مجموعه شریف قضایی شهرستان برخوردار هستند.

کرمی ادامه داد : از تلاش‌های خبرنگاران و فعالان عرصه قلم در همراهی با ستاد کرونای شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود : پنهان نمودن ابتلای به بیماری کرونا توسط بخشی از افراد مبتلا، یکی از دلایل گسترش شیوع این ویروس و اجحاف در حق دیگران و عملی غیر اخلاقی و مذموم است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.