درست مدت کوتاهی پس از معرفی گوشی 8T، اولین تصاویر از گوشی پرچمدار OnePlus 9 فاش شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی جذاب OnePlus 8T در تاریخ ۱۴ اکتبر سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی معرفی شد و اکنون پس از مدت کوتاهی به نظر می‌رسد تصاویر جدیدی از نمونه اولیه OnePlus 9 به دست رسانه‌ها رسیده است.

با توجه به تصاویر جدید منتشر شده از نمونه اولیه گوشی مورد انتظار OnePlus 9 می‌توان گفت که شرکت سازنده تصمیم دارد زبان طراحی متفاوتی را برای محصولات جدید خود در نظر بگیرد. از این زبان طراحی تا حدودی بر روی گوشی OnePlus 8T نیز استفاده شده بود که اکنون در محصولات جدید شرکت وان پلاس توسعه یافته است.


بیشتر بخوانید


مشخصات فنی OnePlus 9

بر اساس اطلاعات منتشر شده این گوشی جدید به همراه ۳ دوربین با کیفیت عرضه خواهد شد. همچنین گفته می‌شود شرکت وان پلاس فلش LED قدرتمندی را بر روی گوشی جدید خود قرار داده تا کاربران بتوانند کیفیت تصویربرداری خوبی در شب داشته باشند. گوشی هوشمند One Plus 9 از مدل 8T صفحه نمایش بزرگتری خواهد داشت.

مشخصات فنی OnePlus 9

این یعنی گوشی جدید شرکت وان پلاس قرار است صفحه نمایشی بزرگ‌تر از ۶.۵۵ اینچ با خود به همراه داشته باشد. گزارش‌های اولیه منتشر شده درباره این گوشی نشان می‌دهند که OnePlus 9 با نرخ بازیابی صفحه ۱۲۰ هرتز به بازار جهانی عرضه خواهد شد. همچنین منابع خبری مدعی شده‌اند جدیدترین گوشی شرکت مورد نظر با تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸۷۵ معرفی می‌شود چرا که سری پردازنده‌های اسنپدراگون معمولا در تمامی پرچمداران شرکت وان پلاس قرار دارند.

با توجه به سابقه شرکت مذکور، پرچمدار جدید این مجموعه با RAM هشت گیگابایتی و حافظه جانبی ۱۲۸ گیگابایتی به دست خریداران خواهد رسید. با این وجود امکان دارد شرکت وان پلاس نمونه‌هایی را با RAM دوازده گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز وارد بازار جهانی کند تا به این صورت درآمد خود را نیز افزایش دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار