استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اقناع افکار عمومی برای مقابله با کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: تشکیل کمیته علمی با حضور پزشکان و متخصصان دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی الزامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی معتمدیان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر لزوم افزایش هرچه بیشتر محدودیت‌ها و کنترل‌ها تاکید کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را برای کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا به کار گیریم.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی باید به صورت روزانه و هفتگی گزارشی از آمار مبتلایان به این بیماری و تحلیل خود را از وضعیت استان ارائه کند.

استاندار خراسان رضوی تاکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اجرای دستورالعمل های  بهداشتی ادامه داد: افکار عمومی باید به نحو کافی در این رابطه اقناع شود و اطلاع رسانی کامل در این خصوص صورت گیرد.
بیشتربخوانید


معتمدیان اجرای کامل مقررات بهداشتی و پیشگیرانه را تنها راه کنترل شیوع ویروس کرونا دانست و بیان کرد: رعایت شیوه نامه‌ها باید برای مردم تسهیل و در این خصوص تیم‌های بازرسی و نظارتی بیشتری تشکیل شود.


او تصریح کرد: به منظور حفظ سلامت مردم و جامعه، با ناقضان شیوهنامه‌ها و متخلفان از دستور‌های بهداشتی برخورد خواهد شد.

روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان رضوی، فرمانداران، روسای کمیته‌ها و سایر اعضای ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشتند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.