ساعت کاری ادارات ۳ شهر خوزستان مشخص شد

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: ساعت فعالیت ادارات در اهواز، مسجدسلیمان و کارون تا پایان هفته جاری از ساعت ۸ تا ۱۳ و۳۰ دقیقه خواهد بود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ولی اله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: تمام محدودیت‌هایی که برای ۱۰ شهر قرمز خوزستان از نظر وضعیت کرونا مصوب شده بود تا پایان هفته جاری پا برجا است و ساعت فعالیت ادارات در اهواز، مسجدسلیمان و کارون نیز تا پایان این هفته از ساعت ۸ تا ۱۳ و۳۰  دقیقه خواهد بود.

او افزود: بنا بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه هفته آینده محدودیت کرونایی جدید در شهر‌های قرمز خوزستان و همه کشور اعمال می‌شود که این محدودیت‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حیاتی بیان داشت: از مردم می‌خواهیم بیماری را جدی بگیرند و رعایت اصول بهداشتی را فراموش نکنند. در این شرایط با رعایت این نکات می‌توانیم با کمترین آسیب از این وضعیت عبور کنیم.


بیشتر بخوانید

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان تصریح کرد: همچنان مصوبه قبلی اعمال محدودیت در ۱۰ شهر خوزستان ادامه دارد و مدارس در این شهر‌ها تا پایان هفته به صورت غیرحضوری فعالیت می‌کنند.  

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.