رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری یکی از اعضای باند ۴ نفره سارقان منزل خبر داد و گفت: سایر اعضای این باند به اتهام جرم دیگری دستگیر شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: اواخر شهریور ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت منزل در کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس تشکیل و با دستور قضایی برای پی جویی و کشف جرم در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی عنوان کرد: مال باخته اظهار کرد، ساعت ۲۱ هجدهم شهریور ماه از منزلم واقع در خیابان تهرانپارس خارج شدم. هنگام مراجعه به پارکینگ، متوجه پارک یک دستگاه خودرو ۲۰۷ مشکی با یک نفر سرنشین در جلوی ساختمان شدم که بعد از بوق زدن کنار رفت و من وارد پارکینگ شدم.

وی تصریح کرد: شاکی در ادامه گفت، پس از پارک خودرو هنگام مراجعه به درب واحد متوجه باز شدن درب شدم که ناگهان یک نفر با سلاح سرد به بنده حمله ور شده و از سمت پله‌ها فرار کرد که با کمک همسایگان او را دستگیر کردیم. اما بعد از چند دقیقه سه نفر دیگر با خودرو پژو ۲۰۷ با سلاح سرد حمله ور و فرد دستگیر شده را فراری دادند. یکی از همسایگان موفق به برداشتن پلاک خودرو شد. بعد از فرار سارقان وارد منزل شدم که مشخص شد آن‌ها با تخریب درب، طلاجاتم را به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرقت کرده اند.

سرهنگ مجیدی با اشاره به اینکه مالک خودرو شناسایی و مشخص شد که مالک خودرو را فروخته، اما تعویض پلاک نشده است، افزود: همچنین مشخص شد در طی این مدت خودرو چند دست مالک عوض کرده که با رصد‌های اطلاعاتی آخرین خریدار به نام مجید شناسایی شد.

این مقام پلیسی تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه مجید با هماهنگی‌های قضایی وی در مخفیگاهش دستگیر شد و به بزه انتسابی با همدستی سه تن از دوستانش به نام‌های کامران، حمید و رامین اعتراف کرد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی مشخص شد که همدستان متهم نیز به تازگی توسط کارآگاهان پایگاه هشتم دستگیر شده‌اند. با دستور قضایی مجید برای تجمیع پرونده‌ها و کشف زوایای پنهان جرم در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی سایر سرقت‌های احتمالی اعضای این باند همچنان ادامه دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار