استاندار کرمانشاه گفت : وضعیت استان به لحاظ آمار مبتلایان و روند افزایشی تعداد فوتی‌های کرونا بسیار نگران کننده است و عبور از این بحران نیازمند مشارکت جدی مردم است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : وزارت بهداشت در نشست امروز ستاد ملی کرونا، با توجه به شرایط موجود اعمال یک مجموعه گسترده از محدودیت‌های جدید را در قالب یک مصوبه پیشنهاد کرد.

او گفت : بر اساس این مصوبه محدودیت‌های در نظر گرفته شده برای گروه‌های چهارگانه مشاغل بر اساس وضعیت نارنجی و یا قرمز بودن شهر‌ها اعمال می‌شود. البته خدمات دهی مشاغل گروه یک به دلیل ضرورت آن‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: در این نشست مقرر شد این مصوبه توسط سازمان امور استخدامی و قرارگاه مبارزه با کرونا بررسی شود و تا پنجشنبه نظر نهایی را اعلام کنند تا از شنبه در سراسر کشور اجرایی شود.

او گفت: ستاد استانی کرونا نیز پنجشنبه تشکیل جلسه خواهد داد و در این روز وضعیت شهرستان‌ها تعیین خواهد شد و بر اساس آن محدودیت‌ها اعمال می‌گردد.

بازوند افزود: هم اکنون وضعیت استان کرمانشاه بسیار حاد است و بجز شهرستان دالاهو بقیه شهرستان‌ها در وضعیت قرمز و بحرانی به سر می‌برند.

او گفت: اگر مردم رعایت نکنند استان گرفتار یک بحران بسیار حاد خواهد شد و مجبوریم تعطیلی‌های گسترده‌ای را اعمال کنیم.

مدیر ارشد استان ادامه داد: دیروز (۲۳ آبان) در استان کرمانشاه ۱۹ نفر بر اثر کرونا جان باخته‌اند که یک آمار بی سابقه و وحشتناک است.

او ادامه داد: متاسفانه هنوز برخی دستورالعمل ها را رعایت نمی‌کنند و در مراسم شرکت می‌کنند. عاجزانه از مردم خواهش می‌کنیم برای نجات جان عزیزانشان پروتکل‌ها را رعایت کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: در طول این یک هفته از طریق رسانه‌ها و صداوسیما در مورد ابعاد محدودیت‌های احتمالی هفته آینده و گروه‌های شغلی اطلاع رسانی بیشتری صورت خواهد گرفت تا افراد از ممنوعیت‌هایی که متوجه رسته شغلی آنهاست، مطلع شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.