مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب با شعار دانایی، مانایی ویژه کودکان و نوجوانان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی با اعلام برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: این برنامه‌ها با هدف توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان و تبیین نقش خانواده‌ها در تعمیق و گسترش نهضت کتابخوانی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در طول سال بر مبنای کتاب و کتابخوانی طراحی و اجرا می‌شود، افزود: کتابخانه‌های کانون در سراسر استان امانت کتاب و اجرای فعالیت‌های کتاب محور را در اولویت اصلی برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

او گفت: امسال به دلیل شرایط کرونایی، برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب در فضای مجازی و از طریق سایت kpf.ir و نیز شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

بینش، اجرای طرح ادبی آینه کتاب به منظور معرفی بهترین کتاب‌های خوانده شده توسط کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقه عکاسی لحظه خوب خواندن و ثبت کتابخوانی کودکان و نوجوانان بر قاب دوربین، معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان از طریق انیمیشن و کلیپ برای خانواده‌ها و اجرای مسابقه کتابخوانی با مشارکت دفاتر تسهیل‌گری استانداری را از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته کتاب عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.