افزایش ۳ برابری فناوری 5G در چین

اینترنت نسل پنجم روز چهارشنبه در شهر شانگهای ارتقا یافت و سرعت آن سه برابر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکنان شانگهای و بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند در عرض سه سال از سرعت باند پهن و شبکه 5G تا سه برابر فعلی لذت ببرند. روز چهارشنبه پروژه جدید ساخت و ارتقا network شبکه در این شهر توسعه یافت.

شبکه‌های 5G و باند پهن پایه‌های زیرساخت‌های هوشمند و اقتصاد دیجیتال هستند. طبق گفته مقامات دولتی، شانگهای قصد دارد از طریق این پروژه یک شبکه درجه یک ایجاد کند.


بیشتر بخوانید


در شانگهای، سرعت بارگیری شبکه‌های 5G تا سال ۲۰۲۳ سه برابر می‌شود و به ۱ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. ژانگ جیانمینگ، معاون کمیسیون اقتصاد و اطلاع رسانی شانگ‌های گفت سرعت بارگیری پهنای باند تا سال ۲۰۲۳ دو برابر خواهد شد و به ۱۰۰ مگابیت در ثانیه می‌رسد.

با ساخت شبکه 5G، در شانگهای حدود ۵۰ هزار ایستگاه پایه در سه سال آینده ایجاد خواهد شد، زمانی که نفوذ تلفن همراه 5G به بیش از ۷۰ درصد برسد. در سال ۲۰۲۱ انتظار می‌رود شبکه‌های 5G به فناوری‌های پیشرفته 5G SA (ایستاده به تنهایی) ارتقا یابند و دسترسی سریعتر را ارائه دهند.

.

در حال حاضر، شانگهای ۹.۶ میلیون کاربراینترنت دارد که سرعت متوسط ​​پهنای باند آن به ۵۲ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات نسل بعدی شانگ‌های روز چهارشنبه یک بازوی تحقیقاتی جدید برای تقویت تحقیقات 5G و ارتباطات از راه دور و پذیرش برنامه‌ها تاسیس کرد.

این کمیسیون اعلام کرد، شبکه به روز شده همچنین از برنامه‌های جدید و اصلی در بیش از ۱۰۰۰ شرکت در شانگ‌های پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار