مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از توزیع کلاه ایمنی و اقلام آموزشی به مناسبت هفته ایمنی و حمل و نقل در استان خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با گرامیداشت ۲۴ الی ۳۰ آبان ماه به عنوان «هفته ایمنی حمل و نقل» و یادبود قربانیان حوادث رانندگی، گفت: کلاه ایمنی و اقلام آموزشی بین موتورسواران شهرستان‌های هویزه و باغملک به همین مناسبت توزیع می‌شود.

او افزود: این هفته در سراسر کشور با عنوان‌های آموزش و مراقبت از کودکان در ترافیک، یادمان قربانیان سوانح رانندگی، ایمنی موتورسواران، مشارکت علما و روحانیون در توسعه فرهنگ ایمنی، کمیسیون ایمنی راه‌ها با حضور استاندار خوزستان، حمل و نقل بدون حادثه و تریبون نماز نامگذاری شده است.

بهرامی نیا بیان داشت: توزیع کلاه ایمنی بین موتورسواران و آموزش نکات ایمنی به آن‌ها در شهرستان‌های هویزه و باغملک، توزیع بسته اقلام آموزشی بین کاربران جاده‌ای شامل؛ نوشت افزار و کتابچه‌های ایمنی، برگزاری مانور موتورسواران و مانور روز بدون حادثه و مسابقه ایده شو با موضوع «فرهنگ رانندگی ایمن» برای کارکنان اداره کل و ادارات شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های هفته ایمنی و حمل و نقل از استان به شمار می‌روند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، در این هفته علاوه بر ارسال پیامک با موضوعات مرتبط با هفته به تشکل ها، صنوف، انجمن ها، رانندگان، راهداران و همه دست اندرکاران حوزه حمل و نقل، هماهنگی جهت تهیه و پخش کلیپ، تیزر در فضای مجایز و موشن گرافیک در قالب برنامه شاد با موضوع ایمنی از فعالان حوزه ایمنی و ترافیک صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.