منطقه سرسرباز سیاه منصور دزفول روشن می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی ۴ دستگاه ترانسفورماتور، بیش از ۸۰۰ خانوار در منطقه سرسرباز سیاه منصور این شهرستان از برق ایمن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

علی خدری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در حاشیه بازدید از شبکه توزیع برق شهرستان دزفول و بررسی روند پیشرفت طرح برق رسانی منطقه محروم سرسرباز شهر سیاه منصور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با اصلاح و نوسازی شبکه‌های توزیع برق فشار متوسط و ضعیف و نصب و راه اندازی ۴ دستگاه ترانسفورماتور، بیش از ۸۰۰ خانوار از برق ایمن و پایدار بهره‌مند خواهند شد.

او در ادامه ضمن تاکید در تسریع پروژه افزود: این طرح در مرداد ماه امسال با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال آغاز شده که شامل؛ یک هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف و نصب ۱۳۰ اصله پایه بتنی است که اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ظرف مدت یک ماه آینده طی عملیات فشرده و ضربتی به بهره برداری خواهد رسید.

خدری یکی از دستاورد‌های اجرای پروژه نصب و راه اندازی ۴ دستگاه ترانسفورماتور را جمع آوری انشعابات غیرمجاز و غیرایمن که موجب افت ولتاژ شدید و ناپایداری در شبکه توزیع منطقه شده است، عنوان کرد و بیان داشت: این طرح با هدف رضایت مندی شهروندان و به منظور افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تصریح کرد: اجرای این پروژه تعدیل خطوط موجود را به دنبال داشته است و اصلاح انشعاب مشترکان با محوریت بهبود اتصالات و ایجاد امکان واگذاری انشعاب جدید با افزایش سطح مقطع شبکه موجود را از دیگر دستاورد‌های این طرح است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۴ آبان ۱۳۹۹
خدا خیرتون بده بافت جدید شهر سیاه منصور بوده و به هر دلیلی برق مجاز نداشتن .لطفا فاضلاب رو هم حل کنید بوی گندش مردم رو کشته