رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش آتش نشانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۹ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی یک شبانه روز گفت: ساعت ۹ و ۲۸ دقیقه آتش گرفتن کنتور برق خانه مسکونی در منطقه کمپلو جنوبی آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و ماموران آتش نشانی با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده آن را مهار کردند.

او به برخورد خودروی پژو پارس با جدول کنار خیابان به علت ناتوانی و کنترل راننده در خیابان کمپانی نبش کیوان راس ساعت ۱۵ و ۱۶ دقیقه اشاره کرد و افزود: آتش نشانان بلافاصله به ایمن سازی محل حادثه پرداختند و سپس با استفاده از ابزار نجات راننده مصدوم و گرفتار در خودرو را نجات و به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری در ادامه با اشاره به آتش سوزی در ساختمان انجمن هنر‌های تجسمی در جاده ساحلی ساعت ۱۶ و ۲ دقیقه اشاره کرد و بیان داشت: آتش نشانان به همراه ۳ دستگاه خودرو اطفای حریق و امداد و نجات در محل حادثه حاضر شدند و با استفاده از لوله‌های آبرسان شعله‌های حریق را مهار و از گسترش حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: سقف کاذب پارکینگ مجتمع مسکونی در منطقه گلستان ساعت ۲۰ و ۳۳ دقیقه به علت اتصال سیم کشی برق دچار حریق شد و آتش نشانان با حضور به موقع موفق به مهار زبانه‌های آتش شدند و از پیشروی و سرایت حریق به خودرو‌های پارک شده در ساختمان جلوگیری کردند، ضمن اینکه حریق کنتور برق خانه مسکونی در کوی مشعلی ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه با عکس العمل سریع آتش نشان مهار شد.

او اظهار داشت: ماموران آتش نشانی در عملیات نجات از آسانسور در مناطق کوی ملت خیابان مناطق نبش جهانگیری، گلستان خیابان اردیبهشت و همچنین عملیات نجات افراد محبوس شده در اماکن مسکونی در مناطق کیان آباد خیابان ۱۹ غربی و زیتون کارمندی ۹ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار