رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: ثبت انبار‌ها و سردخانه‌ها در سامانه جامع انبار‌ها الزامی است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا شهری زاد رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل گفت: در راستای ابلاغ شیوه‌نامه بازرسی از انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا و به منظور کنترل، پایش و نظارت بر عملکرد انبار‌ها و سردخانه‌ها در بازدید مشترک بازرسان اداره صمت با ماموران بسیج، از انبار‌های موادغذایی و کالا‌های اساسی سطح شهر زابل یک فقره پرونده نبود اعلام موجودی به ارزش ۱۱ میلیون و ۸۸۰ هزار ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او افزود: بازرسی‌ها از مراکز نگهداری کالا برای بررسی وضعیت و حصول اطمینان از رعایت الزامات و ضوابط ابلاغی مشتمل بر ثبت انبار و سردخانه در سامانه جامع انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا به نشانی اینترنتی WWW.NWMS.IR و اهتمام لازم انبارداران به ثبت رسید و حواله کالا از انبار در قالب سامانه مزبور و برخورد با تخلفات احرازی با جدیت همچنان ادامه دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت زابل بیان کرد: مردم انبار‌های غیرقانونی را از طریق سامانه ۱۲۴ اعلام تا در سریع‌ترین زمان ممکن به گزارش آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار