سرپرست بیمه تامین اجتماعی البرز تمام مراحل ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری را تشریح کرد.

ابوالحسن قورچیان، سرپرست سازمان بیمه تامین اجتماعی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز با اشاره به مراحل ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری، گفت: ابتدا به دفتر پیشخوان دولت برای احراز هویت و دریافت نام کاربری و گذرواژه مراجعه کنید.

او با اشاره به ضرورت تهیه مدارک مورد نیاز و اسکن آن ها برای بارگذاری در سامانه جامع روابط کار، افزود: مدارک عمومی شامل کارت پایان خدمت یا معافیت پزشکی آقایان، آخرین مدرک تحصیلی صفحه اول دفترچه درمانی با ارائه شماره بیمه و یک قطعه عکس ۴×۳ و مدارک اختصاصی برای کارگران اتمام قرارداد شامل آخرین قرارداد و نامه عدم نیاز است.

قورچیان گفت: به سامانه جامع روابط کار مراجعه کنید، به پنجره واحد خدمات بروید و به صفحه اداره کل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وارد شوید و درخواست بیکاری خود را ثبت کنید.

او افزود: اطلاعات تماس و نشانی محل سکونت خود را درج کنید و اطلاعات تکمیلی و مدارک علت بیکاری خود را بارگذاری کنید.

سرپرست سازمان بیمه تامین اجتماعی البرز گفت: اطلاعات کارگاه، اطلاعات بیمه، میزان مهارت شغلی، شرایط بیکاری به همراه درجه تاریخ بیکاری را هم در سامانه ارسال کنید.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.