برای تکمیل پروژ‌های نیمه کاره و رفع مشکلات مردم بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی در جمع بندی سفر نایب رئیس مجلس و هیئت همراه به این شهرستان‌ها اظهار داشت: در این سفر بررسی اولویت پروژه‌های صنعتی و عمرانی و حل مشکلات مردم از مهمترین برنامه‌های این سفر بود.

طهماسبی از مهمترین برنامه‌های این سفر را تخصیص پانزده میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت جهت احداث باغات گردشگری شهر ایج و یازده میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت رو گذر نی ریز خبر داد.

او همچنین از تخصیص ۵۰ میلیون متر مکعب حقابه دریاچه بختگان خبر داد و افزود: در راستای خدمت رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شهرستان بختگان که بدون بیمارستان است ساخت بیمارستان ۶۴ تخت خوابی بختگان نیز در بودجه سال آینده دولت پیش بینی شد.

نماینده مردم استهبان، نی ریز و بختگان در ادامه از تصویب احداث هفت زمین چمن مصنوعی در روستاه‌های محمدآباد، باغشاد، غوری، قاسم آباد، جزین و شهر ایج و خبر داد گفت: عملیات تکمیل استخر شهر استهبان نیز به زودی آغاز خواهد شد.

او با بیان اینکه در پایان سفر نیکزاد با هیئت همراه در جلسه شورای اداری شهرستان نی ریز شرکت کردند، افزود: بررسی اولویت پروژه‌های صنعتی و عمرانی شهر‌های استهبان، نی ریز و بختگان برنامه پایانی نایب رئیس مجلس و هیئت همراه به استان فارس بود که در این جلسه ۱۵ مصوبه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار